FAQ
VŠEOBECNĚ
Jaká je historie a budoucnost značky ORSAY v Česku?
Značka ORSAY vznikla v roce 1975 v Německu. Od roku 1998 si získává oblibu také u zákaznic v České republice. Za více než dvacet let bylo otevřeno více než 50 prodejen po celé republice a došlo také na internetový obchod. Značka Orsay prošla v letech 2021 a 2022 komplikovaným obdobím, které vyústilo ve změnu majitele v létě 2022. Nyní vám však opět přinášíme denně nové trendy i nadčasové kousky v prodejnách a také online.
Kde najdu obchody ORSAY?
V České republice aktuálně můžete navštívit přes 50 ORSAY prodejen. Kompletní seznam najdete na naše prodejny.
Jaká je otevírací doba prodejen ORSAY?
Informace o otevírací době spolu s adresami a platnými kontakty na všechny naše prodejny najdete zde.
Jaké velikosti oblečení nabízíte?
Móda ORSAY si klade za cíl podtrhnout jedinečnost a křivky většiny žen. Proto jsou vybrané styly v naší nabídce dostupné až do konfekční velikosti 48.
DÁRKOVÉ KARTY
Mám dárkovou kartu Orsay, kterou jsem ještě nevyčerpala. Můžu jí stále použít?
Dárková karta zakoupená v obchodech od 1. prosince 2022 má platnost 1 rok od vydání. Datum najdete vepsané na obalu, ve kterém byla prodaná. Její platnost, stav čerpání a zůstatek můžete ověřit také online zde. Stačí vyplnit číslo karty a její PIN.
Dárková karta zakoupená před 1.7.2022 má platnost 3 roky od vydání a zůstatek na kartě vám rádi sdělí na zákaznické lince +420 910 920 781. U těchto starších karet bohužel není možné zkontrolovat zůstatek online.
U starších i novějších karet platí, že kredit je možné vybírat postupně (např. karta s kreditem 2 000 Kč lze vyčerpat na nákup v hodnotě 800 Kč a příště na další nákup v hodnotě 1 200 Kč), ale není možné kartu znovu nabít.
Mám dárkovou kartu Orsay, ale nepamatuji si, kolik kreditu mi na ní zbývá a nebo do kdy je platná. Jak to zjistím?
S kartou můžete přijít na jakoukoli naší prodejnu a zde vám po jejím předložení informace sdělí. U dárkových karet zakoupených od 1.12.2022 můžete také zůstatek zkontrolovat online na této stránce.
Je možné koupit dárkovou kartu v prodejně?
Nyní nabízíme dárkové karty na všech našich kamenných prodejnách, kde je také můžete využít. Kartu je možné nabít na libovolnou částku, minimálně však na 300 Kč. Pokud budete chtít někomu darovat možnost online nákupu, máme v nabídce e-shopu elektronické poukazy v hodnotách 500 Kč, 1000 Kč a 1500 Kč. Zakoupit je můžete zde
Je možné uplatnit dárkové karty na e-shopu?
Ne, aktuálně platí plastové karty pouze v prodejnách. Nabízíme ale elektronické poukazy v hodnotách 500 Kč, 1000 Kč a 1500 Kč, které můžete využít pro nákupy na orsay.cz. Všechny poukazy najdete zde.
E-SHOP
Odkud se posílají objednávky z ORSAY e-shopu?
Vaše objednávky k vám odesíláme z našeho centrálního skladu, který se nachází nedaleko Prahy. Všechny nabízené produkty máme pro vás skladem a dorazí vám v jedné objednávce.
Jak dlouho trvá doručení objednávky z ORSAY e-shopu?
Každá objednávka je z našeho skladu odeslána do 24 hodin od jejího vytvoření. Doručení závisí na vybraném způsobu dopravy, běžná lhůta je v pracovní dny do 48 hodin.
Kolik stojí doprava a vrácení produktů zakoupených online?
Při objednávce v hodnotě 1 000 Kč a více je pro registrované zákazníky doprava zdarma. Pro objednávky v hodnotě nižší než 1 000 Kč a pro neregistrované zákazníky je cena dopravy od 69 Kč do 99 Kč v závislosti na konkrétním druhu dopravy. Zboží, které chcete vrátit, můžete odnést zdarma do naší prodejny nebo zaslat na vlastní náklady poštou. Do klubu se můžete registrovat zde. Podrobnosti o dopravě a platbě se dočtete tady.
Mohu si objednat zboží a vyzvednout ho na prodejně?
Možnost osobního vyzvednutí objednávky nejprve zavádíme ve vybraných prodejnách. Osobní odběr budeme postupně rozšiřovat na všechny naše prodejny.
Jakým způsobem mohu zboží vrátit?
Přihlaste se do svého účtu nebo zadejte číslo objednávky a e-mail zde. Poté vyberte položky, které chcete vrátit. Zašlete balíček s produkty k vrácení na tuto adresu: “VRATKA”, P3 Park, Osvobození 535, 273 03, Stochov. Tento druh vrácení je na vlastní náklady. Zboží můžete také bezplatně vrátit na prodejnách ORSAY, s výjimkou prodejen Hatě Clearance a Ostrava Clearance.
Mohu vrátit zboží z e-shopu na prodejně?
Ano, nejprve vyplňte online vratkový formulář a poté doneste zboží na vybranou prodejnu ORSAY, ideálně v originálním obalu, se všemi etiketami. Zboží nelze vracet na prodejnách Hatě Clearence, Ostrava Clearence a Fashion Arena Praha.
Je možné zboží vyměnit?
Vrácené zboží bohužel není možné vyměnit.
Kolik dní mám na vrácení zboží?
Vrátit zboží můžete do 14 dnů od obdržení vaší zásilky.
Za jak dlouho mi vrátíte peníze?
Finance za vrácené zboží převedeme na váš bankovní účet během 14 dnů od doručení balíčku na uvedenou adresu pro vrácení zboží.
Kolik stojí dobírka?
Objednávku můžete zaplatit hotově (nebo platební kartou přímo řidiči) při převzetí balíku za poplatek 29 Kč.
Můžu zaplatit pomocí ApplePay nebo GooglePay?
Ano, vedle dalších platebních metod nabízíme i tyto platby. Podrobnosti o dopravě a platbě se dočtete tady.
Je možné zaplatit objednávku přes PayPal?
Aktuálně tuto platební metodu nenabízíme.
Je možné zaslat objednávku do zahraničí?
Bohužel, objednávky lze zasílat pouze na území České republiky.
VĚRNOSTNÍ KLUB
Co je věrnostní klub ORSAY?
Věrnostní klub ORSAY přináší zákazníkům mnoho výhod a usnadňuje nakupování online i na prodejnách. Členové klubu dostávají zvláštní nabídky, odměny, pozvánky na exkluzivní akce a mnoho dalších výhod. Ve svém účtu najdou veškeré elektronické účtenky, jak z prodejen, tak z online objednávek. Do klubu je možné se registrovat online zde.
Je registrace do klubu zdarma?
Ano, registrace je zcela zdarma a bez závazků!
Jak se přihlásit do klubu?
Stačí vyplnit během několik vteřin online registrační formulář zde.
Registrovala jsem do ORSAY klubu před 1.7.2022. Jak se mohu přihlásit?
Pokud jste v minulosti již byla členkou ORSAY klubu, pak stačí vyplnit e-mail na této stránce a my vám obratem zašleme odkaz k obnovení vašeho hesla. Pak můžete ihned využívat všech klubových výhod.
Mohu propojit své staré členství v klubu i když nemám registraci pomocí e-mailu?
Ano, pošlete číslo své klubové karty a e-mail, který chcete s kartou propojit, našim kolegyním na zákaznické podpoře. Ozvat se můžete na telefonní číslo +420 910 920 781 nebo e-mailem info@orsay.cz.
Jak dlouho platí sleva na první nákup?
Sleva je platná 7 dní od vaší registrace, slevový kód obdržíte e-mailem.
Jak prokážu na prodejně, že jsem členem klubu?
U pokladny stačí ukázat virtuální klubovou kartu, kterou najdete online na orsay.cz po přihlášení.
Mohu výhod členství v klubu využívat i v zahraničí?
Bohužel ne, výhody se vztahují na prodejny v České republice a stránky orsay.cz.
Jak dlouho členství v klubu platí?
Členství je zdarma a není časově omezeno. Stačí se tedy jednou přihlásit a výhody máte v kapse.
Jsem v klubu, ale nepřišla mi narozeninová sleva. Na koho se mám obrátit?
Pokud máte jakýkoli dotaz, nebojte se zeptat našich kolegyň na zákaznické lince na e-mailové adrese: info@orsay.cz.
Jak se dozvím o výhodách pro členy?
Novinky našim členům rozesíláme e-mailem, brzy se také objeví ve v členské sekci po přihlášení se k vašemu účtu.
Jak zrušit své členství?
Pro zrušení kontaktujte naši zákaznickou linku na e-mailové adrese: info@orsay.cz.