Doprava a platba

 


Doprava

O přijetí vaší objednávky vás informujeme emailem do 15 minut od odeslání objednávky. Zboží zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání vás o expedici zboží spravíme e-mailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsobu dodání a čísla zásilky. Obvykle můžete očekávat doručení zásilky do tří pracovních dní.

Cena a způsoby doručení

Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice. Jako způsob dopravy můžete zvolit osobní odběr na partnerském odběrném místě sítě Zásilkovna nebo PPL, nabízíme také kurýrní služby PPL a GLS.

Pro registrované zákazníky je při objednávce v hodnotě 1 000 Kč a více doprava zdarma. Pro objednávky v hodnotě nižší než 1 000 Kč je cena dopravy od 69 Kč do 99 Kč v závislosti na konkrétním druhu dopravy.
 


 

Osobní odběr v síti PPL

  • Cena osobního odběru ve výdejních místech sítě PPL je 69 Kč (doprava je zpoplatněná u objednávek v hodnotě nižší než 1 000 Kč) 
  • Seznam výdejních míst najdete na webové stránce www.ppl.cz.

 

Expresní dopravní služba PPL

  • Pokud rádi nakupujete z pohodlí domova a chcete naplno využít všech výhod internetového prodeje i s doručením až domů, pak je pro vás určený způsob dopravy PPL.
  • PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
  • Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání – čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty).
  • V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.
  • Cena kurýrní služby PPL je 79 Kč (doprava je zpoplatněná u objednávek v hodnotě nižší než 1 000 Kč) 

 

Přepravní služba GLS

  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce zde. Společnost GLS doručuje balíky ve všední dny od 8 do 17 h.
  • V den doručení zásilky vás budeme kontaktovat e-mailem a sms zprávou, abyste případně mohli upřesnit podrobnosti předání – čas doručení, změnu adresy, ...
  • V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky.
  • Cena kurýrní služby GLS je 99 Kč (doprava je zpoplatněná u objednávek v hodnotě nižší než 1 000 Kč)

 

Osobní odběr v síti Zásilkovna

  • Objednávku si můžete nechat doručit na více než 9 000 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna.
  • Objednávku můžete sledovat online na stránce www.zasilkovna.cz
  • O doručení objednávky na odběrné místo budete informováni mobilní aplikací, informační SMS nebo e-mailem, od této chvíle máte 7 dní na vyzvednutí.
  • Objednávku můžete vyzvednout díky heslu obsaženém v mobilní aplikaci, informační SMS nebo e-mailu.
  • Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní.
  • Cena služby Zásilkovna je 99 Kč (doprava je zpoplatněná u objednávek v hodnotě nižší než 1 000 Kč) 

 

Převzetí a reklamace – pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!

 


 

Platba

Vaši objednávku můžete uhradit dobírkou při přebírání zásilky, on-line přes platební bránu GoPay, ve které najdete online platbu kartou a rychlé online platby vybraných bank, či přes službu Twisto.

 

Dobírka

Objednávku zaplatíte hotově (nebo platební kartou přímo řidiči) při převzetí balíku.

U společnosti Zásilkovna objednávku zaplatíte přímo na výdejním místě, hotově nebo platební kartou. Upozorňujeme, že některá výdejní místa nepřijímají platební karty, sledujte tedy informace uvedené u vámi zvoleného výdejního místa. Dobírku je možné uhradit i kartou skrze aplikaci, poté si balík už jen vyzvednete.

Dobírka je zpoplatněna částkou 29 Kč.

 


 

Online platby přes GoPay

Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

  • George – rychlá online platba pro klienty České spořitelny.
  • MojePlatba – rychlá online platba pro klienty Komerční banky.
  • ČSOB – rychlá online platba pro klienty ČSOB.
  • Fio banka – rychlá online platba pro klienty Fio banky.

 

Průběh platby

Peníze jsou převedeny na účet prodejce během několika minut. Díky tomu může prodejce odeslat zboží rychleji. Bezpečnost transakce garantuje vaše banka, protože platba probíhá přímo ve vašem internetovém bankovnictví.

Po přihlášení do vašeho internetového bankovnictví vám bude předložen předvyplněný příkaz k úhradě obsahující všechny potřebné údaje k platbě, který stačí jen potvrdit.

 

Platba kartou online přes GoPay

Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou – informujte se ve své bance.

Údaje ze své platební kartě předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě.

Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.

 

Jak postupovat při platbě kartou?

V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do platební brány, kde budete vyzváni k zadání údajů o vaší kartě:

  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku vaší karty

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete, a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

 

Jak postupovat v případě problémů?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů:

  • Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.
  • Na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.
  • Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.
  • Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.