Doručení kurýrem
Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice. Jako nejpohodlnější způsob doručení můžete zvolit doručení kurýrem přímo na adresu, společností PPL nebo GSL.
Obvykle můžete očekávat doručení zásilky do dvou pracovních dní. Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání.
PPL
- PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
- Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání – čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty).
- V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
- Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.
- Cena kurýrní služby PPL je 79 Kč (doprava je zpoplatněná u objednávek v hodnotě nižší než 1 000 Kč).
Přepravní služba GLS
- Společnost GLS doručuje balíky ve všední dny od 8 do 17 h.
- Cestu zásilky lze sledovat zde, přímo na webu společnosti.
- V den doručení zásilky vás bude dopravce kontaktovat e-mailem a sms zprávou, abyste případně mohli upřesnit podrobnosti předání – čas doručení, změnu adresy atd.
- V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky.
- Cena kurýrní služby GLS je 99 Kč (doprava je zpoplatněná u objednávek v hodnotě nižší než 1 000 Kč).
Převzetí a reklamace
Pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!